пʼятницю, 25 лютого 2011 р.

recipe №4

Дуже гарний вечір, сиджу собі та слухаю приємну музику :)
Та хочу вам розповісти про ще один спосіб приготування вівсяних пластівців.
Щойно я готувала собі на вечерю молочний суп із вівсянки. На вигляд звісно він вийшов далеко від ідеалу та на смак виявився набагато кращим...хаха:) Для його приготування треба налити воду до кастрюлі, чесно кажучи, частіше я роблю все на око, потім всипати потрібну кількість вівсяних пластівців та варити декілька хвилин, далі додати молока. Взагальному так: 1 стакан води, та пів стакана молока на одну порцію. Та варити помішуючи ще 1-2 хв. потім додати мед, чи якийсь сироп, я додала яблучний джем, який зробила його до цього. Суп вилити в тарілку та прикрасити горіхами  або сумішшю з горіхів, я додавала грецькі горіхи та родзинки. А яблучний джем робиться так: яблуко миємо та відділяємо його від шкірки. Ріжемо на маленькі скибочки та додаємо в кастрюлю з окропом, додаємо цукор, досить багато цукру, варимо 5-10 хв. Потім воду виливаємо а яблука збиваємо в блендері та додаємо мелену корицю і ванільний цукор або ванілін. Цей джем насправді готується дуже швидко, а додавати його можна до будь-чого, або навіть просто намазати на тост чи грінку та пити з чаєм або кавою :) На цьому все, якщо ви зараз читаєте ці слова, отже ви змогли осилити все що я тут нактала:)хД Люблю вас <3
translate 
Очень хороший вечер, сижу себе и слушаю приятную музыку :)
Но хочу вам рассказать про еще один способ приготовления овсяных хлопьев.
Только что я готовила себе на ужин молочный суп с овсянки. На вид конечно он вышел далеко от идеала но на вкус оказался намного лучше...хаха:) Для его приготовления нужно налить воду в кастрюлю, честно говоря, чаще я делаю все на глаз, затем всыпать нужное количество овсяных хлопьев и варить несколько минут, дальше нужно добавить молока. Гте-то так: 1 стакан воды, и полстакана молока на одну порцию. И варить помешивая еще 1-2 мин. затем добавить мед или какой-нибудь сироп, я добавила яблочный джем, который делала вместе с этим. Суп вылить в тарелку и украсить орехами или смесью из орехов, я же добавляла грецкие орехи и изюм. А яблочный джем делается так: яблоко моем и отделяем его от кожуры. Режем на маленькие ломтики и добавляем в кастрюлю с кипятком, добавляем сахар, довольно много сахара, варим 5-10 мин. Затем воду выливаем, а яблоки взбиваем в блендере и добавляем молотую корицу и ванильный сахар или ванилин. Этот джем на самом деле готовится очень быстро, а добавлять его можно к чему угодно, а можно просто намазать на тост или гренку и пить с чаем или кофе :) На этом все, если вы сейчас читаете эти слова, значит вы смогли осилить все, что я здесь нактал а:)хД Люблю вас <3


Немає коментарів:

Дописати коментар