понеділок, 21 лютого 2011 р.

21 february 2011

Доброго вечора :)
У когось робочий тиждень же розпочався, а в мене сьогодні був додатковий вихідний =Р  Тому що мені просто-напрсто було впадло йти до школи, і я залишилася вдома :) Що я можу сказати, це класно...хаха:) А зараз мама прийшла до дому і  купила багато чого смачненького. Але до школи все ж йти прийдеться, тільки завтра, тому зараз я їм молочний шоколад із зеленим чаєм :)) 
А ще в мене зявилася одна ідея, так як я майже кожного дня на сніданок або протягом дня їм вівсянку, то хочу з вами поділитися різними рецептами її приготування. Таким чином вона вам ніколи не набридне. І може когось це зацікавить, та комусь захочиться приготувати її :) Отже ,з завтрішнього дня я буду розповідати вам по одному рецепту та способу приготування вівсяної каші ;) Сподіваюсь вам сподобається <3
translate
 Добрый вечер :)
У кого-то рабочая неделя же начался, а у меня сегодня был ещё один выходной =Р Потому что мне просто-напрсто было лень идти в школу, и я осталась дома :) Что я могу сказать...это классно...хаха:) А сейчас мама пришла домой и накупила  много чего вкусненького. Но в школу все же идти придется, но только завтра, поэтому сейчас я ем молочный шоколад с зеленым чаем :))
А еще у меня появилась одна идея, так как я почти каждый день на завтрак или в течение дня кушаю овсянку, то хочу с вами поделиться различными рецептами ее приготовления. Таким образом она вам никогда не надоест. И может кого-то это заинтересует, и кому-то захочиться ее  приготовить :) Итак, с завтрашнего дня я буду рассказывать вам по одному рецепту  приготовления овсяной каши ;) Надеюсь вам понравиться <3

 шоколад

смакота/вкусняшка

nowplay:  Muse - Plug in Baby

Немає коментарів:

Дописати коментар