неділю, 13 лютого 2011 р.

13 february 2011

Доброго вечора :)
Сьогоднішній день пройшов майже непомітно, може це тому що я спала до обіду....хаха:)  Я намагаюся робити домашні завдання, але я майже нічого не розумію...:((( Я ледве зробила німецьку мову, а ще потрібно писати твір із української літератури + читати геграфію, а я навіть книжки знайти не можу!)хД І завтра таке свято, День Святого Валентина *_* :) Я хотіла піти на вечірку з цього приводу, але  думаю, що все ж не варто цього робити, все-таки школа на мене чекає...хаха)
translate
Добрый вечер:)
Сегодняшний день прошел почти незаметно, может это потому что я спала до обеда .... хаха :) Я со всех сил  стараюсь делать домашние задания, но я почти ничего не понимаю..:((( Я еле-еле сделала немецкий язык, а еще нужно писать произведение из украинской литературы + читать геграфию, а я даже книжки найти не могу!)хД И завтра такой праздник, День Святого Валентина * _ * :) Я хотела пойти на вечеринку по этому поводу, но думаю, что все же не стоит этого делать, все же школа меня ждет...хаха)
 
Моя вечеря / Мой ужин

Приблизно так я зараз виглядаю / Примерно так я сейчас выгляжу

Моя мама купила ось такий гарненький тортик до Дня всых закоханих / Моя мама купила вот такой хорошенький тортик к Дню всех влюблённых

А зараз усім пока, буду доробляти ДЗ і спати, спати, спати :) Всім вдалого тижня і з наступаючим святом! <3 / А сейчас всем пока, буду доделывать ДЗ и спать, спать, спать :) Все удачной недели и с наступающим праздником! <3

Немає коментарів:

Дописати коментар