середу, 23 лютого 2011 р.

23 february 2011 - recipe №2

Привіт :)
Я нарешті сьогодні добралася до школи, і вона вже встигла мене замучити..:( На подвір'ї дуже холодно і віє вітер, і по дорозі в школу я ледве трималася на ногах. Та зараз я вдома і вже зігрілася :)
А тепер я розповім про другий спосіб приготування вівсяної каші. Це знову солодка вівсянка із шоколадом, горіхами та родзинками. Звісно вівсянку вже можна купити разом з суховруктами, але мені цей рецепт все ж дуже сподобався. Отже, що нам потрібно:
- молоко
- вівсяні хлоп'я
- вершкове масло
- цукор (за смаком)
- грецькі горіхи
- декілька шматочків молочного шоколаду
-  родзинки
Перш за все насипаємо вівсяні пластівці до тарілки, додаємо цукор та заливаємо закип'яченим молоком. Чекаємо 5 хв. та додаємо шматочок вершкового масла, очищені та подріблені горіхи, потім родзинки та притрушуємо тертим шоколадом. На цьому все, смачного! Ця вівсянка має дуже приємний аромат :)

І на останок, якщо до мого блоґу раптом занесе представника сильної статі, наших любих хлопців та чоловіків, то я вітаю їх із 29 лютим, Днем Захисника Вітчизни! Захищайте від ворогів свою батьківщину, а також своїх чарівних обраниць завжди! :) 
translate
Привет:)
Я наконец-то сегодня добралась до школы, и она уже успела меня замучить..:( На дворе очень холодно и дует ветер, и по дороге в школу я еле-еле держалась на ногах. Но сейчас я дома и уже согрелся :) 
 
А теперь я расскажу о втором способе приготовлении овсяной каши. Это опять сладкая овсянка, с шоколадом, орехами и изюмом. Конечно овсянку уже можно купить вместе с суховруктамы, но мне этот рецепт все же очень понравился. Итак, что нам нужно:
 - молоко
- овсяные хлопья
- сливочное масло
- сахар (по вкусу)
- грецкие орехи
- Несколько кусочков молочного шоколада
- изюм
Прежде всего, насыпаем овсяные хлопья в тарелку, добавляем сахар и заливаем кипячим молоком. Ждем 5 мин. и добавляем кусочек сливочного масла, очищенные и дробленые орехи, затем изюм и присыпаем тертым шоколадом. На этом все, приятного аппетита! Эта овсянка имеет очень приятный аромат :)



И напоследок, если на мой блог вдруг занесет представителя сильного пола, наших любимых парней и мужчин, то я поздравляю их с 29 февралем, Днем Защитника Отечества! Защищайте от врагов свою родину, а также своих волшебных избранниц всегда! :)

Немає коментарів:

Дописати коментар