пʼятницю, 25 лютого 2011 р.

25 february 2011



Привіт :)
Ну от нарешті п'ятниця! Вихідні, як довго я на вас чекала! :) Тепер у мене єдине бажання -  добряче виспатися =) По дорозі зі школи я купила собі трішки смачненького, ну треба ж якось розслабитись та потішити себе після напружених 3 днів у школі...хаха:) На ці вихідні я мабуть буду сидіти в своїй тепленькій домівці та відпочиват, та все ж хочу щось зробити й корисного :) Я вже вимила своє волосся шампунем та кондиціонером для зимового догляду за волоссям. А тепер я пішла набивати свій шлунок харчами та дивитись телевізор лежачи на дивані^^ :) А як ви хочете провести ці вихідні? <3
translate
Привет:)
Ну вот наконец и пятница! Выходные, как долго я вас ждала! :) Теперь у меня единственное желание - хорошенько выспаться =) По дороге из школы я купила себе немного вкусненького, ну надо же как-то расслабиться и побаловать себя после напряженных 3 дней в школе...хаха:)
 На эти выходные я пожалуй буду сидеть в своём тепленьком доме и отдыхать, но все же хочу что-то сделать и полезного :) Я уже вымыла волосы шампунем и кондиционером для зимнего ухода за волосами. А теперь я пошла набивать свой желудок пищей и смотреть телевизор лежа на диване^^ :) А как вы хотите провести эти выходные? <3

мої шампунь та кондиціонер / мои шампунь и кондиционер

3 коментарі:

  1. круто! везёт!) а мне на конференцию по психологии к пол 9 :(

    ВідповістиВидалити
  2. YuliaShhabel, так іноді можна дозволити собі й таке ;)
    Brianna, да не то слово :) удачи тебе там^^

    ВідповістиВидалити