неділю, 27 лютого 2011 р.

27 february 2011

Привітик всім :)
Сьогодні був дуже милий недільний день :)  Цей тиждень буде ж тиждень маслениці, протягом нього треба їсти багато млинців =) От тому я вирішила приготувати ці смачні млинці. Потім ми з мамою займалися їхнім поглинанням...хаха:) в цей час ми з нею багато сміялися. Я говорила, що мої плани на життя, це створення власного журналу, а також відкриття ресторану, і те і інше матиме назву, "Шовковиця" або "Диня", хоча хто його знає, можливо в мене буде мережа ресторанів, вони матимуть таку назву як: "Шовковиця", "Диня", "Гарбуз", Кавун"..:)хД Як вам такі назви? :) Мені здається, що дуже креативно ;)
І ще це вже остання неділя зими *_* і я цьому безмежно рада :)
А от власне і мої млинці із начинкою клубничного йогурта та банану...
translate
 Всем привет :)
Сегодня был очень милый воскресный день :) Эта неделя будет же неделей масленицы, в течение неё нужно есть много блинов =) Вот поэтому я решила приготовить эти вкусные блины. После этогшо мы с мамой занимались их поглощением...в это время мы с ней много шутили и смеялись. Я говорила, что мои планы на жизнь, это создание собственного журнала, а также открытие ресторана, и то и другое будет иметь название, "Шелковица" или "Дыня", хотя кто его знает, может у меня будет сеть ресторанов, и они будут иметь такое название как: "Шелковица", "Дыня", "Тыква", Арбуз "..:)хД Как вам такие названия?:) Мне кажется, что очень креативно;)
И еще это уже последнее воскресенье зимы * _ * и я этому безумно рада :)
А вот собственно и мои блины с начинкой клубничного йогурта и банана...




4 коментарі: