понеділок, 14 лютого 2011 р.

Valentine's Day

Привіт мої милі :)
Сьогодні неймовірно чудовий день, День Сятого Валентина, навіть природа це не заперечує, сяє яскраве сонце, хоча і холодно та морозно, але від цього настрій не гіршає ;) Тож я вітаю всіх з цим приємним днем! :) Нагадайте близькій вам людині як сильно ви її любите! :) Була б  у мене кохана половинка, я б обов'язково провела цей день з нею, але покищо такої людини в мене немає, тому я поділюсь своєю любоювю з рідними та друзями :) Чого і вам бажаю <3
translate
Привет мои милые :)
Сегодня невероятно прекрасный день, День Святого Валентина, даже природа это не отрицает, сияет яркое солнце, хотя и холодно и морозно, но от этого настроение не ухудшается ;) Поэтому я поздравляю всех с этим приятным днем! :) Напомните близкому вам человеку как сильно вы его любите! :) Была бы у меня любимая половинка, я бы обязательно провела этот день с ней, но пока такого человека у меня нет, поэтому я поделюсь своей любовью с родными и друзьями :) Чего и вам желаю <3


2 коментарі: