четвер, 17 лютого 2011 р.

17 february 2011 - the sun shines

Привіт мої хороші :)
 Сьогодні весь день сяяло сонечко і від цього  стало тепліше, а на небі не було жодної хмаринки =) По дорозі до дому зі школи я сфотографувала свою тінь, та трішки себе...хах:) Ще один день і все, вихідні...Та ввечері треба буде йти на шкільний вечір до Дня Святого Валентина ;) А зараз треба виконати не дуже прості домашні завдання...хник..:(
 translate
Привет хорошие мои :)
Сегодня весь день сияло солнышко и от этого стало теплее, а на небе не было ни одного облачка =) По дороге домой из школы я сфотографировала свою тень, и немножко себя ... хах:) Еще один день и все, выходные... А  вечером надо будет идти на школьный вечер ко Дню Святого Валентина ;) А сейчас ещё нужно выполнить не очень простые домашние задания ... хнык..: (


 

















Доречі, на День Святого Валентина мама мені завжди робила якісь подарунки, і цей рік не став виключенням, вона подарувала мені ось таку помаду для губ :) детальніше пізніше... /translate/ Кстати, на День Святого Валентина мама мне всегда делала какие-то подарочки, и этот год не стал исключением, она подарила мне вот такую помаду для губ :подробнее позже...


nowplay: Christina Aguilera - Vanity

1 коментар: