суботу, 19 лютого 2011 р.

Design

Декілька днів назад переглядала нову колекцію одягу одного дизайнера(нажаль забула кого саме =( ) я звернула увагу, і мені дуже сподобався такий варіант колготок :)  В останній час багато хто одягає рвані колготи, а от коли вони складаються із двох шарів, непорваних+порваних, мені здається це вигдадає не так екстравагантно, і в такому вигляді можна просто підти на прогулянку ;)
translate 
 Несколько дней назад я просматривала новую коллекцию одежды одного дизайнера (к сожалению забыла кого именно = ( ) я обратила внимание,и  мне очень понравился такой вариант колготок :) В последнее время многие носят рваные колготки, а вот когда они состоят из двух слоев, непорваних + порванных, мне кажется это вигдядит не так экстравагантно, и в таком виде можно просто пойти куда-то погулять ;)
  

Немає коментарів:

Дописати коментар