четвер, 10 лютого 2011 р.

my obsession.


У школі день тягнувся неймовірно довго, а вечір вже майже пролетів непомітно :( Мені потрібно робити купу домашніх завдань, а я замість того роздивляюся новий каталог від Oriflame :) Добре що хоч на нульовку пертись завтра не потрібно... Тож що я можу сказати про цей каталог, та тільки те, що він мене приємно вразив, в ньому стільки всього нового й цікавого, що аж очі розбігаються, і я вже думаю, як мамі краще повідомити про мої плани все це замовити...хаха :) І ще + до того ж мене почали мучити думки, що краще замовити: чорний гаманець-клатч чи милу сумочку та пояс *_* від того й того я вже втратила голову....ах, що обрати, може ви мені порадите? Буду дуже вдячна :) <3
 translate
 В школе день тянулся неимоверно долго, а вечер уже почти пролетел незаметно : ( Мне нужно делать кучу домашних заданий, а я вместо этого разглядываю новый каталог от Oriflam e:) Хорошо что хоть на нулевку переться завтра не нужно... Ну так что я могу сказать об этом каталог, да только то, что он меня приятно удивил, в нем столько всего нового и интересного, что глаза разбегаются, и я уже думаю, как маме лучше сообщить о моих планах все это заказать ... хаха:) И еще + к этому  меня начали мучить мысли, что лучше заказать: черный кошелек-клатч или милую сумочку и пояс * _ * от одного и второго я уже потеряла голову .... ах, что выбрать, может вы мне посоветуете? Буду очень благодарна :) <3





















nowplay :  The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die

2 коментарі:

  1. отличный трек, мне тоже он нравится:) мне кажется, сумочка и пояс великолепны:)

    ВідповістиВидалити
  2. О да, они шикарные *_*, наверное на них и остановлюсь ;)и песня крутая :)

    ВідповістиВидалити