суботу, 19 лютого 2011 р.

in spring and summer

Мій попередній пост надихнув мене на новий look. Я знайшла свої рвані колготки, під них одягла цілі капронові, а також шорти, футболку та босоніжки. Доповнила образ великою сумкою та вузьким бежевим поясом. Вийшов такий собі вінтажний образ, рвані колготки більшь урівноважують милі босоніжки із метеликами та футболка у романтичному стилі. Я вважаю, що немає нічого зайвого. У такому вигляді можно прогулюватись теплим весняним днем або літнім вечором^^ А чи подобається вам? :)
translate
Мой предыдущий пост вдохновил меня на новый look. Я нашла свои рваные колготки, под них надела цели капроновые, а также шорты, футболку и босоножки. Дополнила образ большой сумкой и узким бежевым поясом. Получился такой себе винтажный образ, рваные колготки билее уравновешивают милые босоножки с бабочками и футболка в романтическом стиле. Я считаю, что нет ничего лишнего. В таком виде можно прогуливаться теплым весенним днем или летним вечером ^^ А нравиться ли вам? :)


 



Ніжною прикрасою до цього образу буде туалетна вода  "Chiffon" by Ani Lorak  від Oriflame. /translate/ Нежным украшением к этому образу станет туалетная вода "Chiffon" by Ani Lorak от Oriflame.
  


Тип аромата: древесный, восточный, цветочный
Верхние ноты: герань, слива, иланг-иланг.
Ноты «сердца»: кедр, пачули, тубероза.
Базовые ноты: сандал, флердоранж, мускус.

5 коментарів: