вівторок, 22 лютого 2011 р.

22 february 2011 - recipe № 1

Привіт всім :)
А я сьогодні знову до школи не пішла, бо сильно горло розболілося, тепер ще й до того, що я весь час смокчу льодянці від болі в горлі та мажу його маззю, треба полоскати його, ну й звісно п'ю багато чаю :) Тим часом надворі падає сніг та нікуди не зникає холод, а синоптики говорять, що він протримається ще не менше ніж 2 тижня :( Це звісно не дуже підбадьорює, але я вже заспокоїлась та поступово налаштовуюсь на весну ;)
І зараз я вам розповім про один спосіб приготування вівсяної каші...=)
Це солодка овсяна каша з яблуками та згущеним молоком. Спочатку насипаємо потрібну кількість овсяної крупи в тарілку та заливаємоїї окропом, накриваємо кришкой або блюдцем, чекаємо 5хв. Після цього додаємо згущене молоко, не варене, а також порізані яблука і за бажанням можна додати меленої кориці, я дуже люблю корицю, тому й додаю її ;) От і все, виходить дуже смачно! :)
translate
Всем привет :)
А я сегодня опять в школу не пошла, сильно горло разболелось, теперь еще и к тому, что я все время смокчу ледянцы от боли в горле и мажу его мазью, нужно теперь полоскать его, ну и конечно пью много чая :) Тем время на дворе падает снег и никуда не исчезает холод, а синоптики говорят, что он протржится еще не менее 2 недель: ( Это конечно не очень бодрит, но я уже успокоилась и постепенно настраиваюсь на весну ;)
И сейчас я вам расскажу об одном способе приготовления овсяной каши ...=)Это сладкая овсяная каша с яблоками и сгущенкой. Сначала насыпаем нужное количество овсянки  в тарелку и заливаемоии кипятком, накрываем крышкой или блюдцем, ждем 5 минут. После этого добавляем сгущенное молоко, не вареное, а также порезанные яблоки и по желанию можно добавить молотой корицы, я очень люблю корицу, поэтому и добавляю ее ;) Вот и все, получаеться очень вкусно! :)



Немає коментарів:

Дописати коментар