середу, 16 лютого 2011 р.

16 february 2011 - I'm very happy! :)

Привітик! :)))
В мене вчора і сьогодні не було інтернету, томущо на Укртелоком якісь зміни і треба було віднести їи модем для зміни логіна та паролю. Та за цей час я безмежно скучила за своїм рідненьким блогом!!!:) Бо весь цей час, просто не мала змого заходити на нього, а також робити якісь записи :(
Тож перш за все  розкажу як я відсвяткувала День Валентина....Ми з подружкою зібралися до піцерії, пройшлись по неймовірному холоду, а там все було забито, тому ми пішли в інше кафе, та по дорозі зайшли до супермаркету, щоб нагрітись і купили солодощів від Kinder...ммм::) Я в той вечір просто об'їлась всього солодкого, а потім, після кафе ми пішли на дискотеку, але довго ми там не пробули, бо дуже перемерзли і об 22.30 ми поїхали до дому, приїхавши я наїлася ще торта у вигляді сердечка, він виявився дуже смачним :) І не виконавши домашного завдання, завалилася в тепленьке ліжечко. А на наступний день в мене дуже боліла права нога...=( Проте вже все гаразд ;)
А як ви провели День Святого Валентина? <3 :)
translate
Приветик! :)))
У меня вчера и сегодня не было интернета, потому что на Укртелоком какие-то изминения и надо было отнести им модем для смены логина и пароля. И за это время я безгранично соскучилась по своём родненьком блоге!!!:) Поэтому все это время, я просто не могла заходить на него и делать какие-то записи :(

Так что прежде всего расскажуа я как же отпраздновала День Валентина ... Мы с подружкой собрались в пиццерию, прошлись по невероятному холоде, а там все было забито, поэтому мы пошли в и другое кафе, и по дороге зашли в супермаркет, чтобы нагреться и купили сладостей от Kinder ... ммм:) Я в тот вечер просто таки объелась всего сладкого, а потом, после кафе, мы пошли на дискотеку, но долго там мы не пробыли, потому что очень перемерзли и в 22.30 поехали домой, приехав, я наелась еще торта в виде сердечка, он оказался очень вкусным :) И не выполнив домашнего задания, свалилась в тепленькую кроватку. А на следующий, день у меня жутко болела права нога...=( Однако, уже все в порядке;)
А как вы провели День Святого Валентина? <3 :)



Немає коментарів:

Дописати коментар