суботу, 19 лютого 2011 р.

come home

Знаєте, найкраще погуляти можна тільки спонтанно :)
Було все так...спочатку я пішла на шкільний вечір, а потім ми всім нашим класом вирішили підти до піцерії, там ми дуже класно посиділи та потеревенили і потім, деякі з нас, відправилися до клубу :) Тепер ноги просто відвалюються і горло розривається, я з'їла та випила багато чого холодного...хах:) Приїхавши до дому мама заварила мені чаю^^ Так що вечір п'ятниці провела просто прекрасно ;) А так я була одягнена. Я вирішила з'єднати непоєднувані речі, як роблять зараз багато хто, і по-моєму непогано вийшло: сорочка в клітку та золотистий пояс з годинником разом з бордовим лаком для нігтів і губною помадою. А як вам мій образ? :)
translate
 Знаете, лучше всего можно погулять только спонтанно:)
А было все так... сначала я пошла на школьный вечер, а потом мы всем нашим классом решили пойти в пиццерию, там мы очень классно посидели и поговорили, а затем, некоторые из нас, отправились в клуб :) Теперь ноги просто отваливаются и горло разрывается, я съела и выпила многое холодного... хах:) Приехав домой мама заварила мне чай^^. Так что вечер пятницы провела просто великолепно ;) А так я была одета. Я решила соеденить несочитаемые вещи, как делают сейчас многие, и по моему неплохо получилось: рубашка в клетку та золотистый пояс с часами вместе с бордовим лаком для ногтей и губной помадой. А как вам мой образ?:)


nowplay: The XX - Night Time
А зараз я йду спатки, ах :) всим приємних снів <3 / translate/ А сейчас я иду спать, ах :) всем притных снов <3

2 коментарі: