четвер, 10 лютого 2011 р.

10 february 2011

Привіт - привіт :)
Вчора прийшло моє замовлення, нарешті^^...Нарешті я маю цю чудову маску для волосся та шарф . Спочатку я не звернула на цю маску уваги, але моя сестра нею користувалась. І от коли одного разу вона приїхала до мене і серед іншої косметики була вона, в мене одразу виникло бажання нею скористуватись...хах:) І я була вражена результатом! З першого разу я отримала чудовий ефект: волосся було таким  м'якеньким та блискучим. І тому я звісно замовила її й собі :) Тепер знову спробую. Надіюсь вона гіршою не стала:)хД
 translate
Привет - привет:)
Вчера пришол мой заказ, наконец ^^... Наконец-то у меня есть эта замечательная маска для волос и шарф. Сначала я не обратила на эту маску внимания, но моя сестра ней пользовалась. И вот когда однажды она приехала ко мне и среди прочей косметики была она, у меня сразу же возникло желание ею воспользоваться ... хах:) И я была поражена результатом! С первого раза я получила замечательный эффект: волосы были такими мягкими и блестящими. И после этого я конечно заказала ее тоже :) Теперь снова попробую. Надеюсь она хуже не стала :) хД

 nowplay: Christina Aguilera - Lift Me Up

Немає коментарів:

Дописати коментар