пʼятницю, 18 лютого 2011 р.

18 february 2011

Привіт всім :)
А от і довгоочікувані вихідні....ааа...клас:) На подвір'ї все ще дуже холодно, та думки про те, що я нарешті зможу виспатись мене зігрівають...хаха:) Сьогодні треба ще буде йти на шкільний вечір, і свобода від школи на 2 дні! =) Ось так я була сьогодні одягнена. Дуже люблю цю кофтинку^^ в ній зовсім не холодно, але під низ все ж я наділа чорний джемпер із горлом. До неї я одягла темно-сині джинси із принтом на пів ноги увигладі блискавки :)
translate
 Привет всем:)
А вот и долгожданные выходные .... ааа ... класс:) На дворе всё ещё очень холодно, но мысль о том, что я наконец смогу выспаться меня согревает ... хаха:) Сегодня надо ещё будет идти на школьный вечер, и свобода от школы на 2 дня! =) Вот так я была сегодня одета. Очень люблю эту кофточку ^ ^ в ней совсем не холодно, но под низ все же я надела черный джемпер с горлом. К ней я одела темно-миние джинсы с принтом на пол ноги ввиде молнии :)


2 коментарі: