суботу, 26 лютого 2011 р.

romantic look

В кожної дівчини, в шафі повинна бути маленька, чорна сукня :) В мене ж таких суконь дві. І ця фраза надихнула мене на створення такого look'а. На цих фотографіях ви можете краще роздивитися мої нові прикраси, сережки, намисто та клатч. Коли я побачила, що від цього намиста можна відчепити квіточку та носити окремо як брошку, я звісно дуже зраділа, та й я вже давно хотіла придбати довге, класичне намисто із перлів.  Я знайшла своє болеро додала нові прикраси, але намисто одягла без квіточки, мені здалося, що до цього образу так буде краще. І от що з цього вийшло..:)
translate
В каждой девушки, в гардеробе должно быть маленькаое, черное платье :) У меня же таких платьев два. И эта фраза вдохновила меня на создание такого look'а. На этих фотографиях вы можете лучше рассмотреть мои новые украшения, серьги, ожерелье и клатч. Когда я увидела, что с этого ожерелья можно снять цветочек и носить отдельно как брошь, я конечно очень обрадовалась, я уже давно хотела приобрести длинное, классическое ожерелье из жемчуга. Я нашла свое болеро добавила новые украшения, но ожерелье надела без цветочка, мне показалось, что к этому образу так будет лучше. И вот что из этого получилось..:)








2 коментарі: