вівторок, 8 лютого 2011 р.

1 month.

А сьогодні рівно місяць як я веду свій блог. Так, рівно місяц я тут ділюсь з вами своїм життям, своїми захопленнями та інтересами. Він був створений в ніч з 7-го на 8-ме січня 2011 року. Перш за все хочу подякувати своїм постійним читачам, на цей час вас вже 13, дуже дякую за те, що ви зараз зі мною, читаєте мене! До речі 13 - моє улюблене число!! :) Так, так, з цим числом в мене пов'язано багато приємних подій в моєму житті. Дуже люблю це число...^^ Але це не привід для того, щоб список моїх ПЧ не поповнювався :)
Дуже дякую всім хто заходить та читає мій блог, а ще більше тим, хто залишає в ньому свої коментарі =_* Тож якщо ви маєте якісь пропозиції, або щоб ви хотіли ще бачити в моєму блозі, будь ласка поділіться ними зі мною ;) ЛЮБЛЮ ВАС!!! <3 =))
translate
А сегодня ровно месяц, как я веду этот блог. Да, ровно месяц я здесь, делюсь с вами своей жизнью, своими увлечениями и интересами. Он был создан в ночь с 7-го на 8-е января 2011 года. Прежде всего, хочу поблагодарить своих постоянных читателях, в настоящее время вас уже 13, спасибо огромное за то, что вы сейчас со мной, читаете меня! Кстати, 13 -  мое любимое число! :) Да, да, с этим числом у меня связано много приятных событий в моей жизни. Очень люблю это число...^^ Но это не повод для того, чтобы список моих ПЧ больше не пополнялся :) 
Спасибо всем, кто заходит и читает мой блог, и особенно тем, кто оставляет в нем свои комментарии = _ * Так что если вы имеете какие-то предложения, чтобы вы хотели еще видеть в моем блоге, пожалуйста, поделитесь ими со мной ;) ЛЮБЛЮ ВАС! <3 =))


Немає коментарів:

Дописати коментар