неділю, 1 травня 2011 р.

01 may 2011

Привіііт всім :)
Я дуже скучила за своїм блогом. Але ці два дні були прекрасними. Вчора з подружкою ми провели час ну просто чудово, лягли спати о пятій годині ранку, а прокинулися о 09.00(ранку). І я почувала себе досить бадьоро О__о Та ще й погода була дуже гарна та сонячна. Після сніданку ми пішли з подругою до неї до дому трішки посиділи там, зібрали речі і пішли на пікнік. На цей пікнік ми зібралися майже всим класом, який в нас був ще в минулому році. І там було знову дуже весело, а шашлик, доречі, був таким смачним!)хД Після пікніка, по дорозі до дому я знову зайшла до подружки, ми випили чаю після цього я пішла до дому, ох я зараз така виснажена, але в дуже гарному настрої! :) 
Завтра зранку я на решту вихідних їду в Київ до сестри. Нарешті я зможу відсвяткувати своє День Народження, оу єссс! =) Я думаю, що в мене буде багато цікавих фото та гарних емоцій, хоча погода, на жаль мене не дуже радує... Але я буду надіятись, що ці два дні в Києві буде світити яскраве та тепле сонечко! :) А зараз я буду збирати деякі речі та лягати спати! Тому до завтра і приємних снів <3 :)
translate
Привееет всем :)
Я очень соскучилась по своему блогу. Но эти два дня были прекрасными. Вчера с подружкой мы провели время ну просто замечательно, легли спать в пять часов утра, а проснулись в 09.00 (утра). И я чувствовала себя довольно бодро О__о  Да еще и погода была очень хорошая и солнечная. После завтрака мы пошли с к подружке домой немножко посидели там, собрали вещи и пошли на пикник. На этот пикник мы собрались почти всим классом, который у нас был еще в прошлом году. И там было опять же очень весело, а шашлык, кстати, был таким вкусным!) хД После пикника, по дороге домой я опять зашла к подружке, мы выпили чаю, после этого я пошла в дом, ох я сейчас такая усталая, но в очень хорошем настроении! :)
Завтра утром я на остачу выходных еду в Киев к сестре. Наконец-то я смогу отпраздновать свое День Рождения, оу ессс! =) Я думаю, что у меня будет много интересных фото и хороших эмоций, хотя погода, увы, меня не очень радует... Но я буду надеяться, что эти два дня в Киеве будет светить яркое и теплое солнышко! :) А сейчас я буду собирать некоторые вещи и ложиться спать! Поэтому до завтра и приятных сновидений <3 :)



3 коментарі:

  1. Удачно провести выходные в Киеве!

    ВідповістиВидалити
  2. http://yuliashhabel.blogspot.com/2011/05/blog-post_02.html
    це тобі)

    ВідповістиВидалити
  3. M.A., спасибо тебе большое =_* :)

    YuliaShhabel, оу, мені так приємно *_*, дуже дякую тобі за це! <3

    ВідповістиВидалити