суботу, 14 травня 2011 р.

14 may - thank you, blogspot! :)

morning

Привіт блог! :) Нарешті я можу це сказати!! =) Коли з'явилися проблеми з блогами, я взагалі одразу подумала, що це все! Кінець світу вже близько)хД Але на щастя вже майже всі неполадки владнали, всі видалені пости повернулися назад до блогів господарів. І я вдячна за це тим людям, які це зробили. Бо дійсно, для багатьох блоги дуже важливі. Іноді тратиш достатньо часу для написання якогось посту, і якщо раптом щось отак безслідно зникне, то звісно нікому добре від цьому не буде. Я теж дуже засмутилася, що мої записи просто зникли, але тепер вони на місці і надіюся, що вже ніде не дінуться! Тільки шкода, що коментарі так не відновили, хоча може ще не все втрачено?.:)
Я прокинулась майже в одинадцяту годину ранку, на вулиці світило таке яскраве сонце, що мені захотілося поснідати на подвірї, що я власне і зробила. Мені набагато більше подобається їсти на природі, так навіть настрій стає кращим! ;)
translate
 Привет блог! :) Наконец-то я могу это сказать! =) Когда появились проблемы с блогами, я вообще сразу подумала, что это всё! Конец света уже близок) хД Но к счастью, уже почти все неполадки уладили, все удаленные посты вернулись обратно в блоги хозяев. И я благодарна за это тем людям, которые это сделали. Потому что действительно, для многих блоги очень важны. Иногда тратишь достаточно времени для написания какого-то поста, и если вдруг что-то так бесследно ищезнит, то конечно никому хорошо от этому не будет. Я тоже очень расстроилась, что мои записи тоже куда-то делись, но теперь они на месте и надеюсь, что уже нигде не денутся! Только жаль, что комментарии так и не восстановили, хотя может еще не все потеряно?.:)
Я проснулась где-то около одинадцати часов утра, на улице светило такое яркое солнце, что мне захотелось позавтракать во дворе, что я собственно и сделала. Мне гораздо больше нравится есть на природе, даже настроение становится лучше! ;)

доки грілася вода для кави :D /translate/ пока грелась вода для кофе :D 





доля мркви /translate/ судьба моркови :)

4 коментарі: