неділю, 15 травня 2011 р.

my favorite looks - Eurovision 2011

Хочу показати вам найкращі луки для мене за останні дні. Просто не можу обрати най-най, бо так багато дійсно дуже гарних, стильних та цікавих образів! Зараз я дивлюся результати Євробачення. До цього дивилася цей конкурс паралельно з  концертом до 75-річчя клубу "Шахтар" де виступала Rihanna. Я її обожнюю! Вона може зарядити такою класною енергією навіть просто дивлячись на неї та слухаючи її по телевізору. Ну чому її ніхто не привезе до Києва?! Від Вірменії ми отримали першу 12 і це не може не радувати! :) Думаю ми точно будемо в десятці, а може навіть в 5? Що ж я побіглі дивитися далі...<3
translate
Хочу показать вам лучшие луки для меня за последние дни. Просто не могу выбрать самые-самые, потому что так много действительно очень красивых, стильных и интересных образов! Сейчас я смотрю результаты Евровидения. До этого смотрела этот конкурс параллельно с концертом к 75-летию клуба "Шахтер" где выступала Rihanna. Я ее обожаю! Она может зарядить такой классной энергией даже просто глядя на нее и слушая ее по телевизору. Ну почему же ее никто не привезет в Киев? От Армении мы получили первую 12 и это не может не радовать! :) Думаю мы точно будем в десятке, а может даже в 5? Ну что же, я побежала смотреть дальше...<3













4 коментарі:

  1. 1, 4 и 8 - фавориты!люблю яркие краски в нарядах!

    ВідповістиВидалити
  2. 1,3 и 4 - офигенные просто )

    ВідповістиВидалити
  3. дуже подобаються лимонно-жовті спідниці. так по-літньому!

    ВідповістиВидалити
  4. Katenka), 1 меня вообще покорил, столько цветов, и так умело подобраны вещи, я просто в восторге! =)

    полина, они просто покорили меня :D

    Olga Shaban, о так, і для літа це саме те, що треба! :)

    ВідповістиВидалити