середу, 4 травня 2011 р.

04 may 2011 - white T-shirt

Привіт всім :)
Мої незабутні вихідні закінчилися, і тепер настав час знову вчитися, це вже останній місяць начання. Ще трішки і буде літо, але перед цим треба добряче постаратися під час написання різноманітних контрольних...бррр!
Зараз я сиджу і чекаю на фотографії, які має скинути мені сестра. Мої два дні провединих у Києві дійсно були неперевершені! Я вирішила написати про них 2 поста, бо займе це досить багато місця :D А тепер я бажаю вам приємного дня! :)
translate
Всем привет :)
Мои незабываемые выходные закончились, и теперь настало время снова учиться, это уже последний месяц обучения. Еще немножко и будет лето, но перед этим надо хорошенько постараться при написании различных  контрольных работ...бррр!
Сейчас я сижу и жду фотографии, которые должа сбросить мне сестра. Мои два дня провединих в Киеве действительно были непревзойденные! Я решила написать о них 2 поста, потому что  займет это достаточно много места :D А теперь я желаю вам приятного дня! :)





Вчора в Києві я придбала ось таку звичайну білу майку від ZARA, за 99 грн (12,5 $) . Біла майка підходить майже до всього і вона посідає вагоме місце в моєму гардеробі :) І яскравим прикладом цього для менеє відео The  ROW. Із нього можна навчитися швидко комбінувати свої речі, якщо навіть у вас їх не багато, але навіть з них можно зробити неповторні образи! ;) 
translate
Вчера в Киеве я приобрела вот такую, обычную белую майку от ZARA, за 99 грн (12,5 $). Белая майка подходит почти ко всему, и она занимает важное место в моем гардеробе :) И ярким примером этого для меня есть видео The ROW. Из него можно научиться быстро комбинировать свои вещи, если у вас их не так много , но даже из них можно сделать неповторимые образы! ;)

2 коментарі: