неділю, 22 травня 2011 р.

Please, vote for me..:)











А ось і частина фотосесії, яка в мене була вчора. І назвала я її "My dream in my heart". Тому що я маю мрію, полетіти до Мілану, а з вашою допомогою вона може здійснитися! Компанія Oriflame зараз проводе акцію "Я - шопоголік", в ній можна виграти поїздку на 3 дні до Мілану + 2000 євро на одяг. А також для 3 учасниць цього конкурсу є можливість виграти професійну фотосесію! Для цього потрібно замовити з каталогу №7 з спеціального міні-каталогу замовлення на 125 грн., отримати одну із трьох тату, зробити фото з цим тату та розмістити фото на сайті - http://www.dare-to-be.com.ua/ . Це український сайт, але така акція проходить й на території Росії. І от я беру участь в цій акції, і прошу вас проголосувати за мене на цьому сайті - (для переходу натисніть на виділені слова, або введіть  наступну силку -  http://ua.oriflame-promo.ru/) Перейшовши по даній силкі, зайдіть в розділ "Галерея", знайдіть моє фото та натисніть "Голосовать". Буду всім дуже вдячна! <3 =))
translate
А вот и часть фотосессии, которая у меня была вчера. Я назвала я ее "My dream in my heart". Потому что я мечтаю, полететь в Милан, а с вашей помощью она может осуществиться! Компания Oriflame сейчас проводит акцию "Я - шопоголик", в ней можно выиграть поездку на 3 дня в Милан + 2000 евро на одежду. А также для 3 участников этого конкурса есть возможность выиграть профессиональную фотосессию! Для этого нужно заказать из каталога № 7 с специального мини-каталога заказ на 125 грн, получить одну из трех тату, сделать фото с этим тату и разместить эту фотографию на сайте - http://www.dare-to-be.com.ua /. Это украинский сайт, но такая акция также проходит и на территории России. И вот я участвую в этой акции, и прошу вас проголусовать за меня на этом сайте - (для перехода нажмите на выделенные слова, или введите следующую ссылку - http://ua.oriflame-promo.ru/) Перейдя по данной силке, зайдите в раздел "Галерея", найдите мое фото и нажмите "Голосовать". Буду всем очень благодарна! <3 =))
translate
Please, vote for me! :) 
Pass under this reference - http://ua.oriflame-promo.ru/ , press on "Галерея", Choose here this photo, and press on "Голосовать". that's all! Thank you very much! <3 :))

моє фото на сайті для голосування /translate/ мое фото на сайте для голосования /translate/  my photo on the site for voting 

8 коментарів:

  1. Какие фото *_*
    Наипрекраснейшие

    ВідповістиВидалити
  2. Maya,oh, thank you so much! :)

    Лилечка, спасибо тебе огромное! =)

    ВідповістиВидалити
  3. Я с удовольствием за тебя проголосовала..
    очень замечательные фото,твой образ продуман до малейших деталей))))
    мне нравится...!

    ВідповістиВидалити
  4. LiLi Zz, дуже дякую тобі, мені так приємно, що тобі сподобався цей образ! І окремо дякую за твій голос! <3
    YuliaShhabel, ой, спасибі тобі, дякую за твій голос, для мене це дійсно дуже важливо! =_** =)

    ВідповістиВидалити
  5. Я влюбилась во вторую сверху фотку)

    P.S. Я с удовольствием проголосовала за тебя))

    ВідповістиВидалити
  6. Ох, да я очень долго выбирала между ними...=)
    Спасибо тебе большущее! <3 :)))

    ВідповістиВидалити