пʼятницю, 27 травня 2011 р.

One day.../...Moments of happiness


Привіііт! :) Боже мій, з якою легкістю я зараз пишу цей пост! Адже вже нарешті закінчилася школа, і тепер не треба виділяти спеціально час для блогу, та спішити в написанні записів!..=) І я безмежно цьому рада! :))) Останні дні були дуже напружені, навіть ще вчора ми  дописували контрольні. І мені навіть вдалося в ці останні навчальні дні, з деаких предметів, підвищити собі оцінки. А сьогодні , хоча я й ходила до школи але уроків вже ніяких не було ;) Завтра Останній дзвоний, і ... О СВОБОДА, на ціле літо! =)) ТОж тепер я можу спокійно показати всі фотографії з моєї чудової прогулянки...<3
translate
Привееет! :) Боже мой, с какой легкостью я сейчас пишу этот пост! Ведь уже наконец-то закончилась школа, и теперь не надо выделять специально время для блога, и спешить в  написании постов!..=) И я безмерно этому рада! :))) Последние дни были очень напряженные, даже еще вчера мы дописывали контрольные. И мне даже удалось в эти последние учебные дни, по некоторых предметах, повысить себе оценки. А сегодня, хотя я и ходила в школу но уроков уже никаких не было ;) Завтра Последний звонок, и ... О СВОБОДА, на целое лето! =)) Так что теперь я могу спокойно показать вам все фотографии с моей замечательной прогулки...<3




















6 коментарів: