суботу, 14 травня 2011 р.

Translate

Одна дівчина, nasya, попросила написати пост, про те, як я роблу переклади для свого блогу. Я з української мові перекладаю на російську. Для мене це зовсім не складно, тому що я добре знаю знаю цю мову. Але так як це дісно займає не мало часу, то коли я пишу довгий текст для блогу використовую перекладач від google . Він майже ідеально перекладає з української на російську мову чи навпаки, що не можу сказати про німецьку  та англійську(ці мови я теж трішки знаю та вивчаю). Так як я не  достатньо володію англійською, я не роблю переклад цією мовою. Та хочу все таки її вивчити і робити це! :) Після того як я переведу текст в перекладачі, я копіюю його і вставляю до блогу, потім ще раз перевіряю правильне написання слів. Іноді я дещо змінюю речення, якщо воно звучить тією чи іншою мовою не достатньо гарно :) А якщо мені потрібно перекласти не значний обсяг тексту я використовую два онлайн перекладачі це   google і promt - теж дуже гарний перекладач. Я думаю це може якось допомогти вам при перекладі, також я користуюся звичайним паперовим словником, інколи деякі слова навіть в інтернеті неможливо перекласти достовірно :D
translate
Одна девушка, nasya, попросила написать пост, о том, как я делаю переводы для своего блога. Я с украинского языка перевожу на русский. Для меня это совсем не сложно, потому что я хорошо знаю этот язык. Но так как это поистине занимает не мало времени, то когда я пишу длинный текст для блога использую переводчик от google.  Он почти идеально переводит с украинского на русский язык или наоборот, что не могу сказать о немецком и английском(эти языки я тоже немножко знаю и изучаю). Так как я не достаточно владею английским, я не делаю перевод этот язык. Но хочу все же его изучить и делать это! :) После того, как я переведу текст в переводчике, я копирую его и вставляю в блог, затем ещё раз проверяю правильное написание слов. Иногда я немного изменяю предложение, если оно звучит на том или ином языке не достаточно красиво :) А если мне нужно перевести незначительный объём текста, я использую два онлайн переводчики это google и promt - тоже очень хороший переводчик. Я думаю это может как-то помочь вам при переводе, также я пользуюсь обычным бумажным словарем, иногда некоторые слова даже в интернете невозможно перевести достоверно :D

Немає коментарів:

Дописати коментар