суботу, 7 травня 2011 р.

Spring Blooms


Звісно що вдень мені вдома на одному місці не сиділось і мені захотілося дізнатись, що нового там на вулиці :) Так як я спочатку одяглася, для прогулянки, було дуже холодно, і тому мені довелося одягтися тепліше. В нас зараз трохи похолоднішало, але вже з понеділка буде по малу теплішати =) А зараз дерева такі гарні, цвіт на них буяє на повну, навіть нарциси вже розпустилися. Ох, весна така прекрасна *_*
translate
Конечно же днем мне дома на одном месте не сиделось и я захотела узнать, что нового там, на улице :) Так как я сначала оделась, для прогулки было очень холодно, и поэтому мне пришлось одеться теплее. У нас сейчас немного похолодало, но уже с понедельника будет по малу теплеть =) А деревья сейчас такие красивые, цвет на них цветёт на полную, даже нарциссы уже распустились. Ох, весна такая прекрасная *_*








У мене паніка, я поставила таймер і не встигла стати на потрібну позицію: D /translate/  У меня паника, я поставила таймер и не успела стать на нужную позицыю :D









nowplay: Telepopmusik - hollywood on my toothpaste

3 коментарі:

  1. я днями готувала статтю про пучки на голові, а тут якраз твій допис:) дуже гарна зачіска, і шорти також!

    ВідповістиВидалити
  2. ♥Alino4kA♥, дякую, я теж їх люблю :)
    Olga Shaban, ммм, чудове співпадіння, дякую тобі =)
    pepa, thank you so much =_* :)

    ВідповістиВидалити