суботу, 7 травня 2011 р.

Leon Killer



Вчора ввечері дивилася фільм "Леон Кілер". Обожнюю цей фільм. В ньому все бездоганне: актори, їхня гра, сценарій, а кінечний саунтрек як можна краще підходить до фільму. Не просто так же він потрапив до списку 50 найкращих фільмів всых часів і народів. Мені дуже подобається образ Наталі портман в цій картині Люка Бесона. Скільки разів я його дивилася, але до сьогодні навіть не знала, що існують дві версії, повна та коротка, я бачила лише коротку. Тому в найближчий час хочу переглянути його повну версію :)


translate
Вчера вечером смотрела фильм "Леон Киллер". Обожаю этот фильм. В нём всё безупречно: актеры, их игра, сценарий, а конечный саунтреки как нельзя лучше подходит к этому фильму. Не просто так же он попал в список 50 лучших фильмов "всех времен и народов". Мне очень нравится образ Натали Портман в этой картине Люка Бесона. Сколько раз я его смотрела, но до сих пор даже не знала, что существуют две версии, полная и короткая, я видела только короткую. Поэтому в ближайшее время хочу посмотреть его полную версию :)


1 коментар: