четвер, 5 вересня 2013 р.

The last pages of the summer.


Це вже, мабуть, останні знімки, зроблені цього літа, які я вам покажу. Це була прекрасна пора! А зараз за вікном прохолодний вечір, я трішки застудилась тому п'ю гарячий чай з медом та лимоном. В цілому, у мене сьогодні такий собі тихий та затишний вечір з улюбленою музикою. Бажаю і вам приємного вечора, бережіть себе та один одного, не хворійте <3
translate
Это уже, наверное, последние фотографии, сделанные этим летом, которые я вам покажу. Это была прекрасная пора! А сейчас за окном прохладный вечер, я немного простудилась поэтому пью горячий чай с медом и лимоном. В целом, у меня сегодня такой себе тихий и уютный вечер с любимой музыкой. Желаю и вам приятного вечера, берегите себя и друг друга, не болейте <3



#nowplay: Telepopmusik – Breathe

1 коментар: