середу, 28 травня 2014 р.

My Spring in photos.


Ця весна була дуже насиченою на різноманітні події. Вся країна переживала їх. Були як хороші так і погані. Але вона, безумовно, принесла з собою зміни на краще і віру в майбутнє.
 Все думала, як краще  компенсувати мою відсутність в блозі. І от мені прийшла ідея показати вам у фотографіях як я прожила цю весну. Зі мною трапилося багато чого цікавого за цей час. Отже поїхали!

translate

Эта весна была очень насыщенной разнообразными событиями. Вся страна переживала их. Были как хорошие так и плохие. Но она, безусловно, принесла с собой перемены к лучшему и веру в будущее.   Все думала, как лучше компенсировать мое отсутствие в блоге. И вот мне пришла идея показать вам в фотографиях как я прожила эту весну. Со мной случилось много интересного за это время. Итак поехали!

Коротко хочу розповісти про найвагоміше, що зробила за цей час.
Найголовнішими подіями для мене були(якщо не враховувати політику та те що відбувалось в нашій країні):

- Другий сезон поспіль я працювала волонтером на українському тижні моди(UFW A/W 4014 -2015). Я отримала массу хороших емоцій за той час, що я провела в Мистецькому Арсеналі) Як на мене набагато цікавіше, безпосередньо брати участь в проведені цього заходу, аніж просто відвідувати його :)

- В  кінці березня я влаштувалась на  посаду промоутера в компанію Iren Bukur. Але в зв'язку з великим навантаженням в університеті ,мені довелось пропрацювати лише близько 2 місяців. Але за час роботи я дізналась багато про цю компанію, її косметику та отримала гарний досвід у спілкуванні з клієнтами.

- І, власне, те, чим я займаюсь майже весь мій час - це навчання. Другий семестр виявився набагато насиченішим за перший. Було дуже багато творчих завдань, які вимагають багато часу, для їх якісного виконання. Спочатку я роблю багато ескізів, а потім вже здаю кінцевий результат. І різниця між першим варіантом, і готовим малюнком/виробом просто таки разюча. 
 Я дуже багато чого за цей час навчилася як з композиції, декоративно-прикладного мистецтва так і з візажу.
 А зараз працюю над курсовою роботою з візажу на тему "Класичний вечірній макіяж до сезонного типу зовнішності. Рекомендовані аксесуари та основні принципи виконання."

translate

Коротко хочу рассказать о самом важном, что сделала за это время.
Главными событиями для меня были (если не учитывать политику и то что происходило в нашей стране):

- Второй сезон подряд я работала волонтером на украинской неделе моды (UFW A / W 4014 -2015 ) . Я получила массу хороших эмоций за то время, что я провела в "Мистецьком Арсенале" ) Как по мне намного интересней, непосредственно участвовать в проведении этого мероприятия, чем просто посещать его :)

- В конце марта я устроилась на должность промоутера в компании Iren Bukur. Но в связи с большой нагрузкой в университете, мне пришлось проработать лишь около 2 месяцев. Но за время работы я узнала много об этой компании, ее косметике и получила хороший опыт в общении с клиентами.

- И , собственно, то, чем я занимаюсь почти все мое время - это обучение. Второй семестр оказался гораздо насыщеннее первого. Было очень много творческих заданий, которые требуют много времени, для их качественного выполнения. Сначала я делаю много эскизов, а затем уже сдаю конечный результат. И разница между первым вариантом, и готовым рисунком / изделием просто таки поразительная. 
Я очень многое за это время научилась как по композиции, декоративно-прикладном искусстве так и по визаже. А сейчас работаю над курсовой работой по визаже на тему
 " Классический вечерний макияж к сезонному типу внешности. Рекомендуемые аксессуары и основные принципы выполнения."



Вирішила розширити свої знання та відчуття прекрасного.
translate
Решила расширить свои знания и чувство прекрасного.




Кадр зі святкування мого Дня Народження біля озер на Червоному Хуторі, ми з друзями влаштували пікнік і насмажили смачнезних шашликів.
06. 04. 2014
translate
Кадр с празднования моего Дня Рождения у озер на Красном Хуторе, мы с друзьями устроили пикник и нажарили смачнезних шашлыков. 
06. 04. 2014Кадр с празднования моего Дня Рождения у озер на Красном Хуторе мы с друзьями устроили пикник и нажарили смачнезних шашлыков. 
06. 04. 2014




Теплий варіант подіумного макіяжа.
translate
Теплый вариант подиумного макияжа.


Чудовий релаксуючий вечір нам подарували неймовірно круті джаз-мени. 
Den Adu Big Ban "Майстер Клас" 27.03. 2014
translate
Замечательный релаксирующий вечер нам подарили невероятно крутые джаз-мены. 
Den Adu Big Ban "Мастер Класс" 27.03. 2014slate



Дуже класно відпочили та смачно поїли на "Фестивалі вуличної їжі"
translate
Очень классно отдохнули и вкусно поели на "Фестивале уличной еды"



Розпис руки. Одна ідея - два варіанта виконання, мій зліва.
translate
Роспись руки. Одна идея - два варианта исполнения, мой слева.


Мій перший професійний smoky eyes.
translate
Мой первый профессиональный smoky eyes.



Прекрасні та ароматні магнолії, що квітнуть в травневі дні в Ботанічному саду на Університеті.
translate
Прекрасные и ароматные магнолии, цветущие в майские дни в Ботаническом саду на Университете.




Довгоочікувана полуничка.
translate
Долгожданная клубничка.



Так ми бавимося на парах з декоративно-прикладного мистецтва. Допомагали у підготовці Фестивалю дизайну та реклами.
translate
Так мы играем на парах с декоративно-прикладного искусства. Помогали в подготовке Фестиваля дизайна и рекламы.



Захоплююча Мультимедійна виставку Ренесанс. Епоха геніїв, про яку я вже детально розповідала тут.
translate
Увлекательная Мультимедийная выставка Ренессанс. Эпоха гениев, о которой я уже подробно рассказывала здесь.



Одні з перших моїх ескізів для курсової роботи.
translate
Одни из первых моих эскизов для курсовой работы.



Об'ємна композиція - мій довгоочікуваний доробок.
translate
Объемная композиция - мой долгожданное произведение.



Невеличка перерва на смачненьке для натхнення.
translate
Небольшой перерыв на вкусненькое для вдохновения.



Мої останні ескізи для курсової. Але я не хочу зупинятись на цьому, і прагну зробити їх ще кращими!
translate
Мои последние эскизы для курсовой. Но я не хочу остановиться на этом, и желаю сделать их еще лучше!

8 коментарів:

  1. Насыщенное время было )) Здорово!

    ВідповістиВидалити
  2. Прекрасные фотографии!)

    http://svlnblog.blogspot.ru/

    ВідповістиВидалити
  3. Цікавий блоґ ... а як би авторка його описала одним реченням ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую. Цей блог є частиною мене. Через це, речення виглядало б так: та, що прагне гармонії в душі і у світі, тому й займається, тим, що їй до вподоби.

      Видалити
    2. Дякую - це справді відчувається, коли гортаєш сторінки цього щоденника.
      Дякую за гарну українську мову.

      Видалити
  4. В тебе була класна і насичена весна!
    Фото дуже кльові, та й те, що з тобою сталося за цей час дуже захоплююче!
    SuSunny

    ВідповістиВидалити