неділю, 3 червня 2012 р.

We are made of the Miracle.

Photobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket





Яке ж прекрасне відчуття свободи! Нарешті я написала всі тести. І тепер можу робити що хочу і скільки захочу =) І от нарешті почалося справжнє літо, справжній відпочинок. Хоча погода покищо не зовсім літня та всеж на вулиці дуже гарно і тепло. Звісно зараз доводиться одягати більш теплі речі, але я сподіваюсь, що скоро стане ще тепліше і я зможу насолодитися усіма принадами літнього відпочинку! Бажаю вам гарного і сонячного дня!<3

translate
Какое же прекрасное ощущение свободы! Наконец я написала все тесты. И теперь могу делать что хочу и сколько захочу =) И вот наконец началось настоящее лето, настоящий отдых. Хотя погода пока не совсем летняя и все же на улице очень красиво и тепло. Конечно сейчас приходится надевать более теплые вещи, но я надеюсь, что скоро станет еще теплее и я смогу насладиться всеми прелестями летнего отдыха! Желаю вам хорошего и солнечного дня! <3

11 коментарів:

  1. Оксана,а в какой институт и на какой факультет ты собираешься поступать?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я звичайно напишу, але можна спочатку дізнатися ваше ім'я, щоб мати уявлення до кого я звертаюсь :)

      Видалити
    2. Меня Вероника зовут)Я на тебя еще в тамблере подписалась)

      Видалити
    3. Дуже приємно, Вероніка! Я планую подавати документи до КНПУ ім. Драгоманова на факультети переклад і менеджер соціа-культурної діяльності, а також на аналогічні спеціальності до інших університетів в Києві. А ти теж в цьому році абітурієнтка?

      Видалити
    4. Нет,мне только через 2 года поступать.Я еще не очень определилась с профессией.

      Видалити
    5. Спочатку краще визначити, які предмети тобі більше подобається вивчати і чим би тобі хотілося займатись в майбутньому. Одразу в тебе зявляться певні професії, ну а там вже буде вибрати простіше. Я сама до останнього не знала на кого мені йти вчитися :)

      Видалити
  2. удачі зі вступом;) якщо зупинишся на філології, поступай до нас у КНУ:)

    хохо, олдж

    ВідповістиВидалити