суботу, 26 травня 2012 р.

The first.




Мабуть багатьом вперше щось робити дуже складно і страшнувато, так було сьогодні і зі мною. Моє перше ЗНО та ще й німецька мова. Я так нервувала і ніяк не могла заспокоїтись. Але нарешті, нарешті все написано і відправлено на перевірку. Залишається чекати на гарні результати. Писати зовнішня мені довелось у полтаві, хоча ми довго туди добирались, але ми змогли трішки погуляти по цьому гарному місту і насолодитися її природою та архітектурою =)
translate
Наверное многим впервые что-то делать очень сложно и страшновато, так было сегодня и со мной. Мое первое ВНО, да еще и немецкий язык. Я так нервничала и не могла успокоиться. Но наконец, наконец-то все написано и отправлено на проверку. Остается ждать хорошие результаты. Писать тест мне пришлось в Полтаве, мы долго туда добирались, но взамен мы смогли немного погулять по этому милому городу и насладиться его природой и архитектурой =)

2 коментарі: