середу, 15 серпня 2012 р.

It's happened.

Photobucket

Нарешті для мене закінчилася вступна кампанія. Я повернулася до дому. І можу більше не нервувати :) Хочу вам повідомити, що я поступила до КНУКіМу на спеціальність менеджмент модельного бізнесу.  Дякувати Богу, на бюджет =) Я знаю, що далеко не всі сприймають цей університет всерйоз, але можу щиро сказати, що він мені дуже сподобався, особливо якщо враховувати те, що я подавала документи також до КПІ, Драгоманова, КНУ та до лінгвістичного. У мене були досить невисокі бали (691.3), але все ж я обирала професію, яка мене дійсно приваблює. Я могла залишитися в кожному із цих університетів, у деяких на бюджеті, а у деяких - на контракті, але все ж я обрала те, що мені хотілося найбільше! Я вважаю, що не головне де ти навчаєшся - а як. У мене є багато цілей і мені для цього необхідно було перебратися до Києва. І це майже здійснилося, тому моєму задоволенню немає меж =))
За 3 тижні, які я провела у Києві, ми з сестрою встигли не тільки вступити (вона, до речі теж у мене не промах:  вступила на магістратуру до КНЕУ на бюджет, тому можу сказати, що без усякого блату у нашій країні можна досягнути багато чого). Ми також гуляли по найгарніших місцях і насолоджувались прекрасною літньою погодою. Тому, як я уже писала раніше, фотографій я маю багато, так що тримайтеся. А ще, за час моєї відсутності вдома мені прийшов лист з подарунком з Америки від Funny People Co. Що це за подарунок ви незабаром дізнаєтесь...<3
translate
Наконец для меня закончилась вступительная кампания. Я вернулась домой. И могу больше не нервничать :) Хочу вам сообщить, что я поступила в КНУКиИ на специальность менеджмент модельного бизнеса. Слава Богу на бюджет =) Я знаю, что далеко не все воспринимают этот университет серьезно, но могу искренне сказать, что он мне очень понравился, особенно если учитывать то, что я подавала документы также в КПИ, Драгоманова, КНУ и в лингвистический . У меня были довольно невысокие баллы (691.3), но все же я выбирала профессию, которая меня действительно привлекает. Я могла остаться в каждом из этих университете, у некоторых на бюджете, а у некоторых на контракте, но все же я выбрала, то, что мне хотелось больше! Я считаю, что главное не где ты учишься, а как. У меня много целей и мне для этого необходимо было перебраться в Киев. И это почти свершилось, поэтому моей радости нет границ =)) За 3 недели, которые я провела в Киеве мы с сестрой успели не только поступить (она, кстати тоже у меня не промах, поступила на магистратуру в КНЭУ  на бюджет, поэтому могу сказать, что без всякого блата в нашей стране можно достичь многого). Мы также гуляли по красивым местам и наслаждались прекрасной летней погодой. Поэтому, как я уже писала ранее, фотографий у меня много, так что держитесь. А еще, за время моего отсутствия дома мне пришло письмо с подарком из Америки от Funny People Co. Что это за подарок вы узнаете совсем скоро...<3

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

6 коментарів: