неділю, 13 березня 2011 р.

13 march 2011

Доброго вечора! :)
День пройшов для мене чудово, я так солодко спала та добряче виспалась, а потім весь день пролежала перед телевізором...хаха:) Я все ж вирішила, що настав час для відпочинку. Зараз вчу уроки та так не хочу йти до школи...хник:( Та все ж розумію, що потрібно. 
І з сьогоднішнього дня у своєму блозі я регулярно буду показувати вам look'и з lookbook'a, які мені сподобаються найбільше, на сьогоднішній день це такі:
translate
Добрый вечер! :)
День прошел для меня прекрасно, я так сладко спала и здорово выспалась, а потом весь день пролежала перед телевизором...хаха:) Я все же решила, что настало время для отдыха. Сейчас учу уроки и так не хочу идти в школу...хнык:( Но всё-таки понимаю, что нужно.
И с сегодняшнего дня в своем блоге я регулярно буду показывать вам look'и с lookbook'a, которые мне понравятся больше всего, на сегодняшний день это такие:



2 коментарі: