понеділок, 7 березня 2011 р.

07 march 2011

Привіт :)
Ми з подругою гарно вчора посиділі в кафе та напилися Cocacol'и..:) А сьогодні за вікном дуже гарна погода, так світло та яскраво і сонце просто сяє, тому ми з подругою вирішили пройтися по магазинам, я хочу купити подарунок мамі на 8 березня. А ще в останній час мене просто переслідують думки про креветки...хаха:) Щось я їх дуже, дуже сильно хочу, тому куплю і їх. Тож зараз я бажаю вам гарно провести неділю, ще зустрінемось в моєму блозі, люблю вас! <3 :) 
translate
Привет:)
Мы с подругой очень хорошо вчера посидели в кафе и напились Cocacol'ы ..:) А сегодня за окном очень хорошая погода, так светло и ярко и солнце просто сияет, поэтому мы с подругой решили пройтись по магазинам, я хочу купить подарок маме на 8 марта, и какой-то подарок себе:)хД ну а как без этого?:)  А еще в последнее время меня просто преследуют мысли о креветках...хаха:) Что-то я их очень, очень сильно хочу, потому и куплю их. Поэтому сейчас я желаю вам хорошо провести воскресенье, еще встретимся в моем блоге, люблю вас! <3 :)


Мій look на сьогодні, цьомаю вас / Мой look на сегодня, целую вас :) 

Немає коментарів:

Дописати коментар