середу, 30 березня 2011 р.

black gold


В передостанній день першого місяця весни я хочу показати вам ось такий романтичний look. Мені дійсно хотілося якогось ніжного, свіжого та "легкого" образу, тому мій make up складався тільки з зволожуючого тонального геля для лиця, румян персикового відтінку, трішки туші, а свої губи я зволожила звичайним бальзамом. Хоча це не все є ще маленький секрет як зробити ваш макіяж досконалим, це засіб для професійного макіяжу, який коректує форму вашого обличчя, його я покажу вам трішки пізніше ;)
Я одразу згадала про свою сукню золотистого кольору обтягнуту чорним мереживом та з вставками із атласної тканини чорного кольору. А найкращим контрастом для мого образу мені здалась стінка із керпича...хаха:) на її фоні я й фотографувалась, таким чином вас нічого не повинно відволікати :)
translate 
В предпоследний день первого месяца весны я хочу показать вам вот такой романтический look. Мне действительно хотелось какого-нибудь нежного, свежего и "легкого" образа, поэтому мой make up состоял только из увлажняющего тонального геля для лица, румян персикового оттенка, немной туши, а свои губы я увлажнила обычным бальзамом.  Хотя это не все, есть еще маленький секрет, как сделать ваш макияж совершенным, это средство для профессионального макияжа, который корректирует форму вашего лица, его я покажу вам немного позже ;)
Я сразу вспомнила о своем платье золотистого цвета обтянутое черным кружевом и с вставками из атласной ткани такого же цвета. А лучшим контрастом для моего образа мне показалась стенка с керпича...хаха:) на ее фоне я фотографировалась, таким образом вас ничего не должно отвлекать :)

a drop of makeup













2 коментарі:

  1. Спасибо , что стала моим читателем)
    Мне тоже нравиться твой блог и я тоже теперь твой читатель)

    Красивые фотографии)Очень красивая и милая ты!
    <3

    ВідповістиВидалити
  2. В тебе теж дуже милий блог :)
    Дякую тобі, мені дуже приємно =_* <3
    І я рада, що тобі теж сподобався мій блог ;)

    ВідповістиВидалити