понеділок, 24 січня 2011 р.

понеділок - 24. 01. 2011.

От і закінчились вихідні та почались будні...
Але цей понеділок виявився не таким вже й жахливим. У школі замість 7 було 4 урока :) Але мені треба було затриматись та  доробити п. р. з географії, але я довго не витримала і пішла до дому...хаха)
Хоча я сьогодні мало не проспала школу! Мені вдалось дуже швидко зібратись і я лише трішки запізнилась на лінійку. Вночі не могла довго заснути :( В ті дні, коли я не можу заснути - слухаю музику, не можу обійтись без цих пісень: Океан Ельзи - Kompas та   Vivienne Mort - Лети. Вони чудові^^ :)
Я вже пообідала, тому зараз п'ю чай з випічкою, надіюсь це додасть мені енергії, якщо ж не допоможе, буду пити каву ;)
Початок тижня, тому давайте глибоко вдихнем та разом з цим наберемось сил до п'ятниці, а кому й до суботи, приємного дня <3


Немає коментарів:

Дописати коментар