вівторок, 11 лютого 2014 р.

Ultraflesh SHINE BOX by Fusion Beauty.


Мені випала нагода протестувати набір хейлайтерів та шимерів від Fusion Beauty. Вони представлені у палітрі, яка розкладається і має вигляд східців. До палітри входять 2 хейлайтера у формі олівців: один білий з перламутром, інший бронзовий, також зі сяючими частинками. Цими олівцями можна підводити внутрішню частинку очей, а також верхню губу, не всю, а тільки її середню частину. Таким чином ми надаємо їй візуалного об'єму. Також у палітрі можна знайти 2 кремових шимера кольору шампанського та персиково-рожевого. У них дуже ніжна текстура, і на шкірі виглядають досить привабливо. Їх можна наносити на верхню частину вилиць(біля очей), на рухомі віка та під бровами.  Найбільше їх ефект видно на фотографіях.
 І нарешті, останній засіб - це сяюча(перламутрова) пудра. Вона мені сподобалась найбільше. Її колір підійде для кожної з вас, це щось середнє між ніжно-рожевим та бронзовим. Її текстура теж дуже приємна і чудово лягає на шкіру. Я використовую її замість рум'ян.

Взагалі ця палітра має назву "сяюча скринька". На ній зазначено, що ці засоби можна використовувати для будь-якого приводу, будь-де та будь-коли. І я з цими словами радо погоджуюсь, адже кожна дівчина хоче сяяти скрізь і завжди. Та все ж найкращим приводом для застосування хейлайтерів і шимерів є зимовий період, вечірній макіяж та фотосесія.

Такий набір я замовила на сайті strawberrynet.com Також на ньому ви можете знайти різноманітну косметику відомих брендів за неймовірними знижками та з безкоштовною доставкою. Це виходить значно дешевше, аніж купувати її в магазині.

translate

Мне выпала возможность протестировать набор хейлайтеров и шиммеров от Fusion Beauty. Они представлены в палитре, которая раскладывается и имеет вид лестницы. В палитру входят 2 хейлайтера в форме карандашей: один белый с перламутром, другой бронзовый, также с сияющими частицами. Этими карандашами можно подводить внутреннюю частицу глаз, а также верхнюю губу, не всю, а только ее среднюю часть. Таким образом мы предоставляем ей визуалного объема. Также в палитре можно найти 2 кремовых шиммера цвета шампанского и персиково-розового. У них очень нежная текстура, и на коже выглядят достаточно привлекательно. Их можно наносить на верхнюю часть скул(возле глаз), на подвижные веки и под бровями. Больше всего их эффект виден на фотографиях. 
И наконец, последнее средство - это сияющая (перламутровая) пудра. Она мне понравилась больше всего. Ее цвет подойдет для каждой из вас, это нечто среднее между нежно-розовым и бронзовым. Ее текстура тоже очень приятная и прекрасно ложится на кожу. Я использую ее вместо румян.

Вообще эта палитра называется "сияющая чемоданчик". На ней указано  что эти средства можно использовать для любого повода, в любом месте и в любое время. И я с этими словами охотно соглашаюсь, ведь каждая девушка хочет сиять везде и всегда. И все же лучшим поводом для применения хейлайтеров и шиммеров является зимний период, вечерний макияж и фотосессия.

Такой набор я заказала на сайте strawberrynet.com Также на нем вы можете найти разнообразную косметику известных брендов по невероятных скидках и с бесплатной доставкой. Это выходит гораздо дешевле, нежели покупать ее в магазине.


Щоб краще представити ці засоби вам я зробила  натуральний макіяж. Для нього я використовувала 2 хейлайтери, шимер(персиковий) і пудру. Тож ви можете самі побачити як вони виглядають на обличчі. Моя шкіра і справді, ніби засяяла =)
translate
Чтобы лучше представить эти средства вам я сделала  натуральный макияж. Для него я использовала 2 хейлайтеры, шиммер(персиковый) и пудру. Поэтому вы можете сами увидеть как они выглядят на лице. Моя кожа действительно, будто засияла =)

1 коментар: